دنیای سرگرمی


دنیای سرگرمی

فقط چند دقیقه برای داشتن سرگرمی وقت بگذاریم


sms های عاشقانه

 ماهی به آب گفت: تو نمی تونی اشک های منو ببینی؟ چون من توی آبم... آب جواب داد: اما من می تونم اشکهای تو رو احساس کنم چون تو توی قلب منی...

 

نشستم پای مشروب گفتند: بخور بگو به سلامتی اونی که دوستش دارم. مشروب رو به لبم نزدیک کردم نخوردم ولی گفتم به سلامتی اونی که ازش جون می گیرم، گفتند نخوردی؟ گفتم من سلامتی اونو تو پاکی می خوام، نه تو مستی...

 

خنده هایم شکلاتی شده است ولی... زیادی خالصند... تلخ تلخ...!

 

خیلی سخته دلت بودنش رو بخواهد، ولی به نبودش عادت کن.

 

خداوندا، جای یک سوره در قرآنت خالیصت سوره ی عشق که اینگونه آغاز می شود: و قسم به زمانی که دلت را می شکنند ومرهمی جز خدایت نخواهی یافت.

 

آسمون به ماه میگه عشق یعنی چه؟ ماه میگه یعنی بودن در آغوش تو. ماه میگه تو بگو عشق یعنی چه؟ آسمون میگه انتظار دیدن تو.

 

میدونستی دنیا با همه ی وسعتش بدون عزیزان جایی برای ماندن نداره به رسم سپاس نوشتم که بدونی " عزیزی "

 

موسقی دوریت را چه کسی می سراید که صدای سکوتش همه ی هستی ام را فرا گرفته!

 

در قلبتو برای کسی باز نکن، اونی که دوست داره خودش کلید داره.

 

دیدارت دلچسب و دوری ات دلگیر است. دوری ات را به شوق دیدارت سر می کنم.

 

برای تو می میرم تو وانمود کن که تب کرده ای همین کافیست...!

 

گاهی باران همه ی دغدغه اش باغچه نیست، گاهی از غصه تنها شدنش می بارد.

 

مثل بارون با صفایی، مثل خون تو قلب مایی، چه بخواهی چه نخواهی عزیز دل مایی.

 

صد بار قسم خوردم که دیگه اسمت رو نیارم، اما افسوس که اسمت قسمم بود.

 

تو اشکی چون گریه رو دوست دارم، تو رودخانه ای چون خفته شدن رو دوست دارم، تو آتیشی چون سوختن رو دوست دارم، تو ستاره و ماه هستی چون آسمان رو دوست دارم.

 

در سرای گل فروشان گرچه گل بسیار هست چون تو گل پیدا نمودن مشکل و دشوار است.

 

کاش می شد بدونی که فراموش کردنت مثل برآورده شدن آرزوهایم محال است.

 

قسمت من انگار شده صبر و تنهایی و دوری، به خدا می میرم برات کافیه بگی چه جوری؟ دوریت رو باور دارم اما نبودنت رو هرگز.

 

غمگین پاییز است که بهار را نمی بیند و از آن غمگین تر منم که تو را نمی بینم.

 

دوست داشتن همیشه به گفتن نیست، گاهی سکوت است و گاه نگاه.

 

تا تو را دیدم چشمانم به قلبم گفت بهش بگو: دوستش داری ولی افسوس تو از نگاهم رفتی اما از دلم هرگز نمی روی.

 

بعضی وقت ها زندانی کردن کبوترها تو قفس از هر کاری بهتره، به شرطی که اون کبوتر تو باشی و اون قفس من.

 

به نام کسی که یادش بهار من، نامش در اندیشه ی من، عشقش در قلب من، کلامش در دفتر من، دیدارش آرزوی من.

 

می دونی مترسک به کلاغ چی گفت؟ هر قدر می خواهی نوکم بزن ولی تنهام نذار؟

 

می دونی قشنگی زندگی به چیه؟ اینه که کسی برات دعا کنه و تو خبر نداشته باشی.

 

بیا کلاغ پر بازی کنیم: روزهای بی تو پر- دوست داشتن غیر از تو پر- عزیزم فقط تو نپر!

 

حکایت من حکایت کسی است که عاشق دریا بود اما قایق نداشت، دلباخته ی سفر بود اما همسفر نداشت. حکایت کسی است که زجر کشید اما ضجه نزد، زخم داشت ولی ناله ای نکرد، نفس می کشید اما همنفس نداشت، خندید اما عشقش را کسی نفهمید...

 

در زمین سه چیز از هم جدا نمیشه: باران از زمین، عاشق از معشوق، و من از تو؟!

 

همیشه واسه گلی خاک گلدون باش که اگر به آسمان هم رسید، یادش باشد که ریشه اش کجاست.

 

 خون که قرمزه رنگ عشقه، ولی اشک که بی رنگه درد عشقه.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمدرضا قربانی | تاريخ: پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:sms های عاشقانه, | موضوع: <-CategoryName-> |